Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi R8 Spyder (427, 429) 4.2 FSI quattro (2010.09-2015.07) 430km » 138812 hüco
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 4.2 Fsi Quattro (2010.09-2015.07) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 138812 HÜCO

138812 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
hüco 138812
Cewka zapłonowa, Hueco 138812
138812
hüco 138812 Cewka zapłonowa, Hueco
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

138812

numer części:

138812

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079388122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138812 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, CIVIC V, CIVIC VI, CR-V I, CRX III, HR-V, INTEGRA, LOGO, PRELUDE III, PRELUDE IV, PRELUDE V, SHUTTLE, ROVER 600 I 1.3-2.3 04.86-
numery OEM:
HONDA      30500PTZ005
HONDA      30510P73A01
HONDA      30510P73A02
HONDA      30510PT2006
ROVER      GCL195
ROVER      NEC100530

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138812 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.