Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 40-1017FK ijs group

Zestaw łańcucha rozrządu 40-1017FK IJS GROUP

40-1017FK Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP
589.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

40-1017FK

producent:

IJS GROUP

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Wykonanie łańcucha Simplex
Ilość ogniw łańcucha 148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 40-1017FK IJS GROUP

numery OEM:
FIAT      12608580
FIAT      13104978
FIAT      24424758
FIAT      24449448
FIAT      24461834
FIAT      5636324
FIAT      90537337
FIAT      90537632
OPEL      12608580
OPEL      13104978
OPEL      24424758
OPEL      24449448
OPEL      24461834
OPEL      5636324
OPEL      90537337
OPEL      90537632
VAUXHALL      12608580
VAUXHALL      13104978
VAUXHALL      24424758
VAUXHALL      24449448
VAUXHALL      24461834
VAUXHALL      5636324
VAUXHALL      90537337
VAUXHALL      90537632
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 40-1017FK IJS GROUP w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

IJS