Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Saab 900 II 2.0 -16 Turbo (1993.07-1998.02) 185km » 529 0044 10 ina
wybrany samochód: 
Saab 900 Ii 2.0 -16 Turbo (1993.07-1998.02) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0044 10 INA

529 0044 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0044 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1870
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870514549

skład zestawu:
532 0475 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0708 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1870 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0044 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 5 (E60), X1 (E84), X3 (E83), Z4 (E85) 1.6/1.8/2.0 12.00-06.15
numery OEM:
BMW      1 440 377
BMW      1 440 378
BMW      11 28 1 440 377
BMW      11 28 1 440 378
BMW      11 28 7 511 476
BMW      11 28 7 516 897
BMW      11 28 7 524 267
BMW      11 28 7 532 145
BMW      11 28 7 552 233
BMW      11 28 7 631 810
BMW      11281440377
BMW      11281440378
BMW      11287511476
BMW      11287516897
BMW      11287524267
BMW      11287532145
BMW      11287552233
BMW      11287631810
BMW      1440377
BMW      1440378
BMW      7 511 476
BMW      7 516 897
BMW      7 524 267
BMW      7 532 145
BMW      7 631 810
BMW      7511476
BMW      7516897
BMW      7524267
BMW      7532145
BMW      7631810
MINI      1 440 377
MINI      1 440 378
MINI      11 28 1 440 377
MINI      11 28 1 440 378
MINI      11 28 7 511 476
MINI      11 28 7 516 897
MINI      11 28 7 524 267
MINI      11 28 7 532 145
MINI      11 28 7 552 233
MINI      11 28 7 631 810
MINI      11281440377
MINI      11281440378
MINI      11287511476
MINI      11287516897
MINI      11287524267
MINI      11287532145
MINI      11287552233
MINI      11287631810
MINI      1440377
MINI      1440378
MINI      7 511 476
MINI      7 516 897
MINI      7 524 267
MINI      7 532 145
MINI      7 631 810
MINI      7511476
MINI      7516897
MINI      7524267
MINI      7532145
MINI      7631810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0044 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0044 10 INA:

Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.