Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 3.0 TDI quattro (2006.01-2009.03) 204km » 529 0191 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Kabriolet (8he) 3.0 Tdi Quattro (2006.01-2009.03) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0191 10 INA

529 0191 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
493.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0191 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]2563
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870515454

skład zestawu:
532 0560 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0325 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK2563 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0191 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI LANCER VIII, OUTLANDER II, PEUGEOT 4007 2.0/2.4 11.06-
numery OEM:
CITROËN      16 070 171 80
CITROËN      16 112 810 80
CITROËN      16 112 811 80
CITROËN      16 114 230 80
CITROËN      16 114 259 80
CITROËN      16 142 012 80
CITROËN      1607017180
CITROËN      1611281080
CITROËN      1611281180
CITROËN      1611423080
CITROËN      1611425980
CITROËN      1614201280
CITROËN      5750.YT
CITROËN      5750YT
CITROËN      5751.G4
CITROËN      5751.G5
CITROËN      5751.H7
CITROËN      5751.J1
CITROËN      5751G4
CITROËN      5751G5
CITROËN      5751H7
CITROËN      5751J1
MITSUBISHI      1340A117
MITSUBISHI      1340A123
MITSUBISHI      1341A005
MITSUBISHI      1341A029
MITSUBISHI      1345A008
MITSUBISHI      1345A060
MITSUBISHI      1345A079
MITSUBISHI      4451A074
MITSUBISHI      4451A114
PEUGEOT      16 070 171 80
PEUGEOT      16 112 810 80
PEUGEOT      16 112 811 80
PEUGEOT      16 114 230 80
PEUGEOT      16 114 259 80
PEUGEOT      16 142 012 80
PEUGEOT      1607017180
PEUGEOT      1611281080
PEUGEOT      1611281180
PEUGEOT      1611423080
PEUGEOT      1611425980
PEUGEOT      1614201280
PEUGEOT      5750.YT
PEUGEOT      5750YT
PEUGEOT      5751.G4
PEUGEOT      5751.G5
PEUGEOT      5751.H7
PEUGEOT      5751.J1
PEUGEOT      5751G4
PEUGEOT      5751G5
PEUGEOT      5751H7
PEUGEOT      5751J1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0191 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0191 10 INA:

2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0191 10zobacz instrukcję montażu 529 0191 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.