Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 (HSMC, HSMD) (2010.10-2018.01) 110km » 529 0206 10 ina
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hs_) 1.5 Dci 4x4 (hsmc, Hsmd) (2010.10-2018.01) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 INA

529 0206 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
ina 529 0206 10
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10
529 0206 10
ina 529 0206 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 ina
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 ina
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 ina
250.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0206 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1698
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870171858

skład zestawu:
534 0482 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1698 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32 1.6D/2.0D/3.0D 12.04-
numery OEM:
BMW      11 28 2 365 964
BMW      11 28 7 810 807
BMW      11 28 8 507 415
BMW      11 28 8 512 067
BMW      11 28 8 519 128
BMW      11282365964
BMW      11287810807
BMW      11288507415
BMW      11288512067
BMW      11288519128
BMW      7 810 807
BMW      7810807
BMW      8 507 415
BMW      8 512 067
BMW      8507415
BMW      8512067
MINI      11 28 2 365 964
MINI      11 28 7 810 807
MINI      11 28 8 507 415
MINI      11 28 8 512 067
MINI      11 28 8 519 128
MINI      11282365964
MINI      11287810807
MINI      11288507415
MINI      11288512067
MINI      11288519128
MINI      7 810 807
MINI      7810807
MINI      8 507 415
MINI      8 512 067
MINI      8507415
MINI      8512067
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0206 10 INA:

Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.