Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0210 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10 INA

529 0210 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
ina 529 0210 10
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0210 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1390
Ilość żeber 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870169077

skład zestawu:
532 0660 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0433 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 8PK1390 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 3.0 09.10-06.18

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10 producenta INA

BMW

11287589361, 11287589366, 11287599097, 11287628661, 11288604266, 11288604267, 11288673720, 7589361, 7589366, 7599097, 7628661, 8604266, 8604267

numery OEM:
BMW      11 28 7 589 361
BMW      11 28 7 589 366
BMW      11 28 7 599 097
BMW      11 28 7 628 661
BMW      11 28 8 604 266
BMW      11 28 8 604 267
BMW      11 28 8 673 720
BMW      11287589361
BMW      11287589366
BMW      11287599097
BMW      11287628661
BMW      11288604266
BMW      11288604267
BMW      11288673720
BMW      7 589 361
BMW      7 589 366
BMW      7 599 097
BMW      7 628 661
BMW      7589361
BMW      7589366
BMW      7599097
BMW      7628661
BMW      8 604 266
BMW      8 604 267
BMW      8604266
BMW      8604267
MINI      11 28 7 589 361
MINI      11 28 7 589 366
MINI      11 28 7 599 097
MINI      11 28 7 628 661
MINI      11 28 8 604 266
MINI      11 28 8 604 267
MINI      11 28 8 673 720
MINI      11287589361
MINI      11287589366
MINI      11287599097
MINI      11287628661
MINI      11288604266
MINI      11288604267
MINI      11288673720
MINI      7 589 361
MINI      7 589 366
MINI      7 599 097
MINI      7 628 661
MINI      7589361
MINI      7589366
MINI      7599097
MINI      7628661
MINI      8 604 266
MINI      8 604 267
MINI      8604266
MINI      8604267
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0210 10 INA:

2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.