Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0218 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0218 10 INA

529 0218 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
247.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0218 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1685
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870171360

skład zestawu:
532 0458 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0412 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1685 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0218 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 1.8D 05.06-06.15

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0218 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0218 10 producenta INA

FORD

1127235, 1136183, 1149503, 1202679, 1381645, 1418182, 1425510, 1567809, 1771401, 2092289, 2110276, 2S6G6C301JA, 6G9Q6A228BC, 6G9Q6C301DB, 6G9Q6C301EA, 8G9Q6A228AA, BK216C301AA, BK216C301CB, ME6G9Q6D361CA, YS6E19A216AA, YS6E19A216AB, YS6E6C301BB

numery OEM:
FORD      1127235
FORD      1136183
FORD      1149503
FORD      1202679
FORD      1381645
FORD      1418182
FORD      1425510
FORD      1567809
FORD      1771401
FORD      2092289
FORD      2110276
FORD      2S6G-6C301-JA
FORD      2S6G6C301JA
FORD      6G9Q-6A228-BC
FORD      6G9Q-6C301-DB
FORD      6G9Q-6C301-EA
FORD      6G9Q6A228BC
FORD      6G9Q6C301DB
FORD      6G9Q6C301EA
FORD      8G9Q-6A228-AA
FORD      8G9Q6A228AA
FORD      BK21-6C301-AA
FORD      BK21-6C301-CB
FORD      BK216C301AA
FORD      BK216C301CB
FORD      ME6G9Q6D361CA
FORD      YS6E-19A216-AA
FORD      YS6E-19A216-AB
FORD      YS6E-6C301-BB
FORD      YS6E19A216AA
FORD      YS6E19A216AB
FORD      YS6E6C301BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0218 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0218 10 INA:

Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0218 10zobacz instrukcję montażu 529 0218 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.