Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0261 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0261 10 INA

529 0261 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0261 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 975
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870182342

skład zestawu:
534 0075 20 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK975 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0261 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: DS DS 3, VOLVO V50, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II 1.4D/1.5D/1.6D 10.01-

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0261 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0261 10 producenta INA

CITROËN

1611277580, 1611277880, 1611425680, 1613837980, 1613844180, 5750FV, 5750FW, 5750VN, 5750YQ, 5750YS, 575186, 5751F9, 5751G2, 5751H6, 9642383780, 9642383980

PEUGEOT

1611277580, 1611277880, 1611425680, 1613837980, 1613844180, 5750FV, 5750FW, 5750VN, 5750YQ, 5750YS, 575186, 5751F9, 5751G2, 5751H6, 9642383780, 9642383980

FORD

1229540, 1229549, 1355389, 1469717, 1539584, 1689148, 1690293, 2110239, 4M5Q6A228BA, 4M5Q6A228BB, 4M5Q6C301DA, 6M5Q6A228DA, 6M5Q6C301EA, 95VW6C301EA, AV6Q6A228AB, AV6Q6C301DA, MEAV6Q6D361AA

MAZDA

PY0115909, PY0115909A, Y60115909, Y60115980, Y60115980A, Y60215980, Y65015980A

numery OEM:
CITROËN      16 112 775 80
CITROËN      16 112 778 80
CITROËN      16 114 256 80
CITROËN      16 138 379 80
CITROËN      16 138 441 80
CITROËN      1611277580
CITROËN      1611277880
CITROËN      1611425680
CITROËN      1613837980
CITROËN      1613844180
CITROËN      5750.FV
CITROËN      5750.FW
CITROËN      5750.VN
CITROËN      5750.YQ
CITROËN      5750.YS
CITROËN      5750FV
CITROËN      5750FW
CITROËN      5750VN
CITROËN      5750YQ
CITROËN      5750YS
CITROËN      5751.86
CITROËN      5751.F9
CITROËN      5751.G2
CITROËN      5751.H6
CITROËN      575186
CITROËN      5751F9
CITROËN      5751G2
CITROËN      5751H6
CITROËN      96 423 837 80
CITROËN      96 423 839 80
CITROËN      9642383780
CITROËN      9642383980
FORD      1229540
FORD      1229549
FORD      1355389
FORD      1469717
FORD      1539584
FORD      1689148
FORD      1690293
FORD      2110239
FORD      4M5Q-6A228-BA
FORD      4M5Q-6A228-BB
FORD      4M5Q-6C301-DA
FORD      4M5Q6A228BA
FORD      4M5Q6A228BB
FORD      4M5Q6C301DA
FORD      6M5Q-6A228-DA
FORD      6M5Q-6C301-EA
FORD      6M5Q6A228DA
FORD      6M5Q6C301EA
FORD      95VW-6C301-EA
FORD      95VW6C301EA
FORD      AV6Q-6A228-AB
FORD      AV6Q-6C301-DA
FORD      AV6Q6A228AB
FORD      AV6Q6C301DA
FORD      MEAV6Q6D361AA
MAZDA      PY01-15-909
MAZDA      PY01-15-909A
MAZDA      PY0115909
MAZDA      PY0115909A
MAZDA      Y601-15-909
MAZDA      Y601-15-980
MAZDA      Y601-15-980A
MAZDA      Y60115909
MAZDA      Y60115980
MAZDA      Y60115980A
MAZDA      Y602-15-980
MAZDA      Y60215980
MAZDA      Y650-15-980A
MAZDA      Y65015980A
PEUGEOT      16 112 775 80
PEUGEOT      16 112 778 80
PEUGEOT      16 114 256 80
PEUGEOT      16 138 379 80
PEUGEOT      16 138 441 80
PEUGEOT      1611277580
PEUGEOT      1611277880
PEUGEOT      1611425680
PEUGEOT      1613837980
PEUGEOT      1613844180
PEUGEOT      5750.FV
PEUGEOT      5750.FW
PEUGEOT      5750.VN
PEUGEOT      5750.YQ
PEUGEOT      5750.YS
PEUGEOT      5750FV
PEUGEOT      5750FW
PEUGEOT      5750VN
PEUGEOT      5750YQ
PEUGEOT      5750YS
PEUGEOT      5751.86
PEUGEOT      5751.F9
PEUGEOT      5751.G2
PEUGEOT      5751.H6
PEUGEOT      575186
PEUGEOT      5751F9
PEUGEOT      5751G2
PEUGEOT      5751H6
PEUGEOT      96 423 837 80
PEUGEOT      96 423 839 80
PEUGEOT      9642383780
PEUGEOT      9642383980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0261 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0261 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0261 10zobacz instrukcję montażu 529 0261 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.