Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) (1987.01-1987.12) 90km » 529 0369 10 ina
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.8 4wd (c37v) (1987.01-1987.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0369 10 INA

529 0369 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
328.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0369 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1698
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870517557

skład zestawu:
532 0515 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
532 0556 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0320 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6DPK1698 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0369 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93) 2.0D/3.0D 06.04-12.13
numery OEM:
BMW      11 28 7 556 251
BMW      11 28 7 800 333
BMW      11 28 7 800 341
BMW      11 28 7 800 562
BMW      11 28 8 506 993
BMW      11 28 8 512 068
BMW      11287556251
BMW      11287800333
BMW      11287800341
BMW      11287800562
BMW      11288506993
BMW      11288512068
BMW      7 556 251
BMW      7 800 333
BMW      7 800 341
BMW      7 800 562
BMW      7556251
BMW      7800333
BMW      7800341
BMW      7800562
BMW      8 506 993
BMW      8 512 068
BMW      8506993
BMW      8512068
MINI      11 28 7 556 251
MINI      11 28 7 800 333
MINI      11 28 7 800 341
MINI      11 28 7 800 562
MINI      11 28 8 506 993
MINI      11 28 8 512 068
MINI      11287556251
MINI      11287800333
MINI      11287800341
MINI      11287800562
MINI      11288506993
MINI      11288512068
MINI      7 556 251
MINI      7 800 333
MINI      7 800 341
MINI      7 800 562
MINI      7556251
MINI      7800333
MINI      7800341
MINI      7800562
MINI      8 506 993
MINI      8 512 068
MINI      8506993
MINI      8512068
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0369 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0369 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.