Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0378 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0378 10 INA

529 0378 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0378 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 995
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870527945

skład zestawu:
534 0187 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK995 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0378 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: AUDI A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW FOX, LUPO I 1.2D/1.4D 07.99-03.10

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0378 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0378 10 producenta INA

VOLKSWAGEN

045903137A, 045903137D, 045903315A

AUDI

045903137A, 045903137D, 045903315A

SEAT

045903137A, 045903137D, 045903315A

SKODA

045903137A, 045903137D, 045903315A

numery OEM:
AUDI      045 903 137 A
AUDI      045 903 137 D
AUDI      045 903 315 A
AUDI      045903137A
AUDI      045903137D
AUDI      045903315A
SEAT      045 903 137 A
SEAT      045 903 137 D
SEAT      045 903 315 A
SEAT      045903137A
SEAT      045903137D
SEAT      045903315A
SKODA      045 903 137 A
SKODA      045 903 137 D
SKODA      045 903 315 A
SKODA      045903137A
SKODA      045903137D
SKODA      045903315A
VOLKSWAGEN      045 903 137 A
VOLKSWAGEN      045 903 137 D
VOLKSWAGEN      045 903 315 A
VOLKSWAGEN      045903137A
VOLKSWAGEN      045903137D
VOLKSWAGEN      045903315A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0378 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0378 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.