Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.8 quattro (1994.06-1997.12) 174km » 529 0402 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.8 Quattro (1994.06-1997.12) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0402 10 INA

529 0402 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0402 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]2220
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870548483

skład zestawu:
532 0735 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
532 0736 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0703 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6XPK2220 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0402 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, CRUZE, ORLANDO, OPEL ANTARA A 2.0D/2.2D 08.10-
numery OEM:
OPEL      25182242
OPEL      25182787
OPEL      25192084
OPEL      48 02 240
OPEL      48 02 241
OPEL      48 02 596
OPEL      48 02 597
OPEL      48 20 865
OPEL      4802240
OPEL      4802241
OPEL      4802596
OPEL      4802597
OPEL      4820865
OPEL      96868477
OPEL      96868478
VAUXHALL      25182242
VAUXHALL      25182787
VAUXHALL      25192084
VAUXHALL      48 02 240
VAUXHALL      48 02 241
VAUXHALL      48 02 596
VAUXHALL      48 02 597
VAUXHALL      48 20 865
VAUXHALL      4802240
VAUXHALL      4802241
VAUXHALL      4802596
VAUXHALL      4802597
VAUXHALL      4820865
VAUXHALL      96868477
VAUXHALL      96868478
CHEVROLET      25182242
CHEVROLET      25182787
CHEVROLET      25192084
CHEVROLET      96868477
CHEVROLET      96868478
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0402 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0402 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.