Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0414 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0414 10 INA

529 0414 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
508.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:8 szt. wysyłka Poniedziałek
:8 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0414 10

dostawca:

INA

Długość 1 [mm] 2060
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870564483

skład zestawu:
531 0788 10 Rolka napinająca paska wieloklinowego
532 0363 20 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0171 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 5PK2060 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0414 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53) 2.5D/3.0D 08.98-02.05

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0414 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0414 10 producenta INA

BMW

11282247435, 11282247493, 11282248483, 11282248484, 11282354130, 11282354131, 11287785774, 11287787369, 11288477782, 2247435, 2248483, 2354130, 2354131

numery OEM:
BMW      11 28 2 247 435
BMW      11 28 2 247 493
BMW      11 28 2 248 483
BMW      11 28 2 248 484
BMW      11 28 2 354 130
BMW      11 28 2 354 131
BMW      11 28 7 785 774
BMW      11 28 7 787 369
BMW      11 28 8 477 782
BMW      11282247435
BMW      11282247493
BMW      11282248483
BMW      11282248484
BMW      11282354130
BMW      11282354131
BMW      11287785774
BMW      11287787369
BMW      11288477782
BMW      2 247 435
BMW      2 248 483
BMW      2 354 130
BMW      2 354 131
BMW      2247435
BMW      2248483
BMW      2354130
BMW      2354131
MINI      11 28 2 247 435
MINI      11 28 2 247 493
MINI      11 28 2 248 483
MINI      11 28 2 248 484
MINI      11 28 2 354 130
MINI      11 28 2 354 131
MINI      11 28 7 785 774
MINI      11 28 7 787 369
MINI      11 28 8 477 782
MINI      11282247435
MINI      11282247493
MINI      11282248483
MINI      11282248484
MINI      11282354130
MINI      11282354131
MINI      11287785774
MINI      11287787369
MINI      11288477782
MINI      2 247 435
MINI      2 248 483
MINI      2 354 130
MINI      2 354 131
MINI      2247435
MINI      2248483
MINI      2354130
MINI      2354131
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0414 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0414 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.