Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII FE74B (2005-???) 125km » 529 0415 10 ina
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii Fe74b (2005-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0415 10 INA

529 0415 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0415 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]813
Ilość żeber5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870564490

skład zestawu:
531 0790 10 Rolka napinająca paska wieloklinowego
534 0239 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 5PK813 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0415 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53) 2.5D/3.0D 08.98-02.05
numery OEM:
BMW      11 28 2 247 425
BMW      11 28 4 496 457
BMW      11282247425
BMW      11284496457
BMW      2 247 184
BMW      2 247 425
BMW      2 354 037
BMW      2247184
BMW      2247425
BMW      2354037
BMW      4 496 457
BMW      4496457
BMW      64 55 2 247 184
BMW      64 55 2 247 425
BMW      64 55 2 354 037
BMW      64 55 7 786 076
BMW      64 55 7 786 170
BMW      64 55 7 786 287
BMW      64 55 7 788 684
BMW      64 55 8 593 211
BMW      64552247184
BMW      64552247425
BMW      64552354037
BMW      64557786076
BMW      64557786170
BMW      64557786287
BMW      64557788684
BMW      64558593211
BMW      7 786 076
BMW      7 786 170
BMW      7 786 287
BMW      7 788 684
BMW      7786076
BMW      7786170
BMW      7786287
BMW      7788684
MINI      11 28 2 247 425
MINI      11 28 4 496 457
MINI      11282247425
MINI      11284496457
MINI      2 247 184
MINI      2 247 425
MINI      2 354 037
MINI      2247184
MINI      2247425
MINI      2354037
MINI      4 496 457
MINI      4496457
MINI      64 55 2 247 184
MINI      64 55 2 247 425
MINI      64 55 2 354 037
MINI      64 55 7 786 076
MINI      64 55 7 786 170
MINI      64 55 7 786 287
MINI      64 55 7 788 684
MINI      64 55 8 593 211
MINI      64552247184
MINI      64552247425
MINI      64552354037
MINI      64557786076
MINI      64557786170
MINI      64557786287
MINI      64557788684
MINI      64558593211
MINI      7 786 076
MINI      7 786 170
MINI      7 786 287
MINI      7 788 684
MINI      7786076
MINI      7786170
MINI      7786287
MINI      7788684
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0415 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0415 10 INA:

2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.