Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0451 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0451 10 INA

529 0451 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0451 10

producent:

INA

Liczba pasków 2
Długość 1 [mm] 1249
Ilość żeber 6
Długość 2 [mm] 705
Ilość żeber 2 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870568139

skład zestawu:
532 0649 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
FB 5EPK705 Pasek klinowy wielorowkowy
FB 6EPK1249 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0451 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS II 1.8-2.0LPG 04.04-12.12

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0451 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0451 10 producenta INA

VOLVO

30777417, 30777806, 30777807, 31272239, 3M5Q6D314CB, 8653641

FORD

1346034, 1465253, 1473336, 1482010, 1517566, 1555720, 1760376, 2110252, 3M5Q6C301CB, 3M5Q6D314CB, 5M5Q868OAC, 5M5Q19A216DC, 5M5Q6C344AA, 7M5Q6C301DA, 8653641, BM5E6C301AA, ME3M5Q6D361BA

numery OEM:
FORD      1346034
FORD      1465253
FORD      1473336
FORD      1482010
FORD      1517566
FORD      1555720
FORD      1760376
FORD      2110252
FORD      3M5Q-6C301-CB
FORD      3M5Q-6D314-CB
FORD      3M5Q6C301CB
FORD      3M5Q6D314CB
FORD      5M5Q 868O AC
FORD      5M5Q-19A21-6DC
FORD      5M5Q-6C344-AA
FORD      5M5Q19A216DC
FORD      5M5Q6C344AA
FORD      5M5Q868OAC
FORD      7M5Q-6C301-DA
FORD      7M5Q6C301DA
FORD      8653641
FORD      BM5E-6C301-AA
FORD      BM5E6C301AA
FORD      ME3M5Q6D361BA
VOLVO      30777417
VOLVO      30777806
VOLVO      30777807
VOLVO      31272239
VOLVO      3M5Q6-D314 CB
VOLVO      3M5Q6D314CB
VOLVO      8653641
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0451 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0451 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0451 10zobacz instrukcję montażu 529 0451 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.