Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.07-2019.11) 245km » 529 0469 20 ina
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.07-2019.11) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0469 20 INA

529 0469 20 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
210.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0469 20

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1050
Ilość żeber6
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870573058

skład zestawu:
534 0151 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0012 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
FB 6PK1050 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0469 20 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: AUDI A3, FORD GALAXY I, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II 1.9D/2.0D 03.95-05.11
numery OEM:
AUDI      03G 903 137 B
AUDI      03G 903 315 C
AUDI      03G 903 315 D
AUDI      03G903137B
AUDI      03G903315C
AUDI      03G903315D
AUDI      03L 903 024 E
AUDI      03L903024E
FORD      1455380
FORD      6M21-6K254-AA
FORD      6M216K254AA
SEAT      03G 903 137 B
SEAT      03G 903 315 C
SEAT      03G 903 315 D
SEAT      03G903137B
SEAT      03G903315C
SEAT      03G903315D
SEAT      03L 903 024 E
SEAT      03L903024E
SKODA      03G 903 137 B
SKODA      03G 903 315 C
SKODA      03G 903 315 D
SKODA      03G903137B
SKODA      03G903315C
SKODA      03G903315D
SKODA      03L 903 024 E
SKODA      03L903024E
VOLKSWAGEN      03G 903 137 B
VOLKSWAGEN      03G 903 315 C
VOLKSWAGEN      03G 903 315 D
VOLKSWAGEN      03G903137B
VOLKSWAGEN      03G903315C
VOLKSWAGEN      03G903315D
VOLKSWAGEN      03L 903 024 E
VOLKSWAGEN      03L903024E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0469 20 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0469 20 INA:

2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0469 20zobacz instrukcję montażu 529 0469 20zobacz instrukcję montażu 529 0469 20zobacz instrukcję montażu 529 0469 20zobacz instrukcję montażu 529 0469 20zobacz instrukcję montażu 529 0469 20

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.