Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W) (2007.02-???) 190km » 529 0471 10 ina
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 Di-d 4wd (v98w, V88w) (2007.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 10 INA

529 0471 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
303.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0471 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1660
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870573454

skład zestawu:
532 0330 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
533 0081 30 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1660 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: AUDI A3, SEAT INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, POLO, POLO III CLASSIC 1.9D 09.96-03.10
numery OEM:
AUDI      037 145 933 B
AUDI      037145933B
AUDI      038 145 276
AUDI      038 903 137 E
AUDI      038 903 137 J
AUDI      038 903 315 C
AUDI      038145276
AUDI      038903137E
AUDI      038903137J
AUDI      038903315C
SEAT      037 145 933 B
SEAT      037145933B
SEAT      038 145 276
SEAT      038 903 137 E
SEAT      038 903 137 J
SEAT      038 903 315 C
SEAT      038145276
SEAT      038903137E
SEAT      038903137J
SEAT      038903315C
SKODA      037 145 933 B
SKODA      037145933B
SKODA      038 145 276
SKODA      038 903 137 E
SKODA      038 903 137 J
SKODA      038 903 315 C
SKODA      038145276
SKODA      038903137E
SKODA      038903137J
SKODA      038903315C
VOLKSWAGEN      037 145 933 B
VOLKSWAGEN      037145933B
VOLKSWAGEN      038 145 276
VOLKSWAGEN      038 903 137 E
VOLKSWAGEN      038 903 137 J
VOLKSWAGEN      038 903 315 C
VOLKSWAGEN      038145276
VOLKSWAGEN      038903137E
VOLKSWAGEN      038903137J
VOLKSWAGEN      038903315C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 10 INA:

Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0471 10zobacz instrukcję montażu 529 0471 10

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.