Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Ford KUGA II (DM2) 2.0 TDCi 4x4 (2013.03-???) 140km » 529 0471 20 ina
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Tdci 4x4 (2013.03-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 20 INA

529 0471 20 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
435.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0471 20

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1660
Ilość żeber6
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870573324

skład zestawu:
532 0330 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
533 0081 30 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0012 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
FB 6PK1660 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 20 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: AUDI A3, SEAT INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, POLO, POLO III CLASSIC 1.9D 09.96-03.10
numery OEM:
AUDI      037 145 933 B
AUDI      037145933B
AUDI      038 145 276
AUDI      038 903 137 E
AUDI      038 903 137 J
AUDI      038 903 315 C
AUDI      038145276
AUDI      038903137E
AUDI      038903137J
AUDI      038903315C
SEAT      037 145 933 B
SEAT      037145933B
SEAT      038 145 276
SEAT      038 903 137 E
SEAT      038 903 137 J
SEAT      038 903 315 C
SEAT      038145276
SEAT      038903137E
SEAT      038903137J
SEAT      038903315C
SKODA      037 145 933 B
SKODA      037145933B
SKODA      038 145 276
SKODA      038 903 137 E
SKODA      038 903 137 J
SKODA      038 903 315 C
SKODA      038145276
SKODA      038903137E
SKODA      038903137J
SKODA      038903315C
VOLKSWAGEN      037 145 933 B
VOLKSWAGEN      037145933B
VOLKSWAGEN      038 145 276
VOLKSWAGEN      038 903 137 E
VOLKSWAGEN      038 903 137 J
VOLKSWAGEN      038 903 315 C
VOLKSWAGEN      038145276
VOLKSWAGEN      038903137E
VOLKSWAGEN      038903137J
VOLKSWAGEN      038903315C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 20 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0471 20 INA:

Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0471 20zobacz instrukcję montażu 529 0471 20zobacz instrukcję montażu 529 0471 20zobacz instrukcję montażu 529 0471 20

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.