Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Seat IBIZA III (6L1) 1.4 TDI (2002.05-2005.12) 75km » 529 0550 10 ina
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iii (6l1) 1.4 Tdi (2002.05-2005.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska wieloklinowego 529 0550 10 INA

529 0550 10 Zestaw paska wieloklinowego INA
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0550 10

producent:

INA

Liczba żeber6
Długość 1 [mm]1413
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska wieloklinowego 529 0550 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT V363 2.0D 12.15-
numery OEM:
FORD      1011616
FORD      1079383
FORD      2011601
FORD      2018333
FORD      2019614
FORD      2025002
FORD      2361304
FORD      2383344
FORD      6460878
FORD      7064725
FORD      91 SF 6C301 B1A
FORD      91 TF 6C301 A1D
FORD      91 TF 6C301 A2D
FORD      91 TF 6C301 B2A
FORD      91 TX 6C301 A1D
FORD      91SF6C301B1A
FORD      91TF6C301A1D
FORD      91TF6C301A2D
FORD      91TF6C301B2A
FORD      91TX6C301A1D
FORD      94 WF 6C301 A1B
FORD      94WF6C301A1B
FORD      98FF-6C301-CD
FORD      98FF6C301CD
FORD      GK2Q-19A216-AA
FORD      GK2Q-19A216-AB
FORD      GK2Q-6A228-AA
FORD      GK2Q-6A228-AB
FORD      GK2Q-6A228-SA
FORD      GK2Q-6C301-AA
FORD      GK2Q-6C301-AB
FORD      GK2Q19A216AA
FORD      GK2Q19A216AB
FORD      GK2Q6A228AA
FORD      GK2Q6A228AB
FORD      GK2Q6A228SA
FORD      GK2Q6C301AA
FORD      GK2Q6C301AB
FORD      V9 0H F6C30 1AA
FORD      V90H-FC301-AA
FORD      V90HF6C301AA
FORD      V90HFC301AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska wieloklinowego 529 0550 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska wieloklinowego 529 0550 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.