Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Honda FR-V (BE) 2.2 i CTDi (BE5) (2005.07-???) 140km » 558 0066 10 ina
wybrany samochód: 
Honda Fr-v (be) 2.2 I Ctdi (be5) (2005.07-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 558 0066 10 INA

558 0066 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

558 0066 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
nr EAN4014870532918

skład zestawu:
551 0275 10 Napinacz łańcucha, napęd pompy oleju
553 0223 10 Łańcuch, napęd pompy oleju
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 558 0066 10 INA

Zestaw napędu pompy oleju pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD MONDEO III, RANGER, TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO 2.0D/2.2D/2.4D 08.00-
numery OEM:
FORD      1235939
FORD      1676437
FORD      3S7Q-6A895-AA
FORD      3S7Q-6L266-AE
FORD      3S7Q6A895AA
FORD      3S7Q6L266AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 558 0066 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 558 0066 10 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.