Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Mitsubishi SIGMA Station Wagon (F0_W) 3.0 (F07W) (1992.06-1996.10) 170km » 559 1817 40 ina
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sigma Station Wagon (f0_w) 3.0 (f07w) (1992.06-1996.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1817 40 INA

559 1817 40 Zestaw łańcucha rozrządu INA
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1817 40

producent:

INA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1817 40 INA

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT 500, 500 C, 500L, 500X, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN 1.2/1.3D 06.03-
numery OEM:
FIAT      46804589
OPEL      56 36 444
OPEL      5636444
VAUXHALL      56 36 444
VAUXHALL      5636444

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1817 40 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1817 40 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.