Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Dacia SANDERO II 1.5 dCi 75 / Blue dCi 75 (B8JW, B8M4, B8AH, B8M7, B8M6) (2012.10-???) 75km » JM5059 janmor
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Ii 1.5 Dci 75 / Blue Dci 75 (b8jw, B8m4, B8ah, B8m7, B8m6) (2012.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa JM5059 JANMOR

JM5059 Cewka zapłonowa JANMOR
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5059

producent:

JANMOR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,204
nr EAN5902925204868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5059 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5059
numery OEM:
FORD      1224925
FORD      1314271
FORD      1322402
FORD      4M5G-12A366-BA
FORD      4M5G-12A366-BB
FORD      4M5G-12A366-BC

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5059 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5059 JANMOR:

2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.