Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Lancia THEMA (834_) 2500 Turbo D (834D) (1984.11-1988.09) 101km » BC-0424 japanparts
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2500 Turbo D (834d) (1984.11-1988.09) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-0424 JAPANPARTS

BC-0424 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-0424

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Długość 1/Długość 2 [mm]1915/1006-593
Długość 1/Długość 2 [mm]735/593
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN8052553248868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-0424 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-0424
numery OEM:
OPEL      13441133
OPEL      522134
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-0424 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.