Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi Q2 (GAB, GAG) 2.0 TDI (2016.09-???) 150km » BC-S01R japanparts
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) 2.0 Tdi (2016.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-S01R JAPANPARTS

BC-S01R Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-S01R
Cięgło, hamulec postojowy BC-S01R
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-S01R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001938029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-S01R JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-S01R
numery OEM:
CHEVROLET      4902005113
SSANGYONG      4902005111
SSANGYONG      4902005112
SSANGYONG      4902005113
SSANGYONG      4902005114
DAEWOO      4902005112
DAEWOO      4902005113
DAEWOO      4902005114

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-S01R JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.