Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford TAUNUS V (GBS, GBNS) 1.6 (1979.07-1982.07) 88km » BJ-238R japanparts
wybrany samochód: 
Ford Taunus V (gbs, Gbns) 1.6 (1979.07-1982.07) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza BJ-238R JAPANPARTS

BJ-238R Sworzeń wahacza JAPANPARTS
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
4/5 (3 oceny)
numer części:

BJ-238R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Wysokość zabudowy84
Średnica zabudowy [mm]13,5
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001016420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza BJ-238R JAPANPARTS

SWORZEŃ WAH JAPANPARTS BJ-238R PRAWY TOYOTA PASEO 95-99,STARLET 89-96
numery OEM:
TOYOTA      43330-19085
TOYOTA      4333019205

Zastosowanie Sworzeń wahacza BJ-238R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza BJ-238R JAPANPARTS:

Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Chrzanów
2020-05-18
 5/5
Zamówiłem LB-297 przez stronę internetową dosyć szybka dostawa jak na polskie warunki, polecam
Andrzej, Wałbrzych
2021-02-09
 1/5
Sworznie bardzo słabej jakości. Kupiłem w lutym a założyłem w marcu 2020. Przejechałem 190000 km do końca stycznia 2021 po wałbrzyskich dziurach. Stukają strasznie. Do wyrzucenia. Nie polecam na dziury, może po równych drogach więcej wytrzymują. Teraz kupiłem LEMFORDERA. Zobaczymy ile wytrzymają.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.