Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » BJ-528 japanparts

Sworzeń wahacza BJ-528 JAPANPARTS

BJ-528 Sworzeń wahacza JAPANPARTS
japanparts BJ-528
Sworzeń wahacza BJ-528

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (3 oceny)
numer części:

BJ-528

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia, na dole
Wysokość zabudowy 72
Średnica [mm] 40
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8033001825497

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza BJ-528 JAPANPARTS

SWORZEŃ WAH JAPANPARTS BJ-528

Sworzeń wahacza BJ-528 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Sworzeń wahacza BJ-528 producenta JAPANPARTS

MITSUBISHI

4013A0010, MR4034201

numery OEM:
MITSUBISHI      4013A0010
MITSUBISHI      MR4034201

Zastosowanie Sworzeń wahacza BJ-528 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza BJ-528 JAPANPARTS:

Andrzej, Wałbrzych
2021-02-09
 1/5
Sworznie bardzo słabej jakości. Kupiłem w lutym a założyłem w marcu 2020. Przejechałem 190000 km do końca stycznia 2021 po wałbrzyskich dziurach. Stukają strasznie. Do wyrzucenia. Nie polecam na dziury, może po równych drogach więcej wytrzymują. Teraz kupiłem LEMFORDERA. Zobaczymy ile wytrzymają.
Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Chrzanów
2020-05-18
 5/5
Zamówiłem LB-297 przez stronę internetową dosyć szybka dostawa jak na polskie warunki, polecam

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.