Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) 1.5 12V (CK2A) (1996.07-2003.08) 94km » GI-364 japanparts
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) 1.5 12v (ck2a) (1996.07-2003.08) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-364 JAPANPARTS

GI-364 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS
japanparts GI-364
Zestaw przegubu, wał napędowy GI-364
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GI-364

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła24
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59
nr EAN8052553170688

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-364 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-364
numery OEM:
MAZDA      GG31-25-500E
MAZDA      GG32-25-500C

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-364 JAPANPARTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.