Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSTD (E57A) (1992.11-1996.08) 90km » KB-001 japanparts
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 2.0 Glstd (e57a) (1992.11-1996.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy KB-001 JAPANPARTS

KB-001 Zestaw osłon, wał napędowy JAPANPARTS
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KB-001

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]71
Wysokość [mm]91
nr EAN8033001079142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy KB-001 JAPANPARTS

OSŁONA PRZEG JAPANPARTS KB-001
numery OEM:
HONDA      44315634003
HONDA      44315634300
HONDA      44315SH1A00
HONDA      44333SF4J20
HONDA      44333SF4J21
HONDA      44333SF4J22
MAZDA      F00122540
NISSAN      44315634003
NISSAN      44333SF4J22
NISSAN      623207190
NISSAN      F001-22-540
SUBARU      23222GA220
SUBARU      23222GA340
SUBARU      623207190
TATA (TELCO)      44315-634-003
TATA (TELCO)      44315-634-300
TATA (TELCO)      6232-07190
HYUNDAI      49506-28B01
zamienniki:
QJB408
brak
QUINTON
QJB409
brak
QUINTON

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy KB-001 JAPANPARTS w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.