Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 (1994.03-1996.03) 174km » KB-006 japanparts
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.8 (1994.03-1996.03) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy KB-006 JAPANPARTS

KB-006 Zestaw osłon, wał napędowy JAPANPARTS
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KB-006

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]25
Średnica 2 [mm]85
Wysokość [mm]85
nr EAN8033001079197
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy KB-006 JAPANPARTS

OSŁONA PRZEG JAPANPARTS KB-006
numery OEM:
MAZDA      1X8505
MAZDA      G00222530
MAZDA      G01222530
MAZDA      G01222530A
MAZDA      G01222530B
MAZDA      G01522530
MAZDA      G02222530
MAZDA      G02222530A
MAZDA      G02222530B
MAZDA      G03322530
MAZDA      G03322530A
NISSAN      3924117R25
NISSAN      8-94124-210
TOYOTA      0443820010
TOYOTA      0443832050
TATA (TELCO)      04438-20010
TATA (TELCO)      04438-32050
TATA (TELCO)      39241-17R25
TATA (TELCO)      39241-17R26
TATA (TELCO)      G002-25-300
TATA (TELCO)      G012-22-530
TATA (TELCO)      G022-22-530

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy KB-006 JAPANPARTS w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.