Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Seat LEON (KL1, KLG) 1.6 SRE (2020-???) 110km » KDK-0102 japanparts
wybrany samochód: 
Seat Leon (kl1, Klg) 1.6 Sre (2020-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-0102 JAPANPARTS

KDK-0102 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
276.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-0102

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8052553238944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-0102 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-0102
numery OEM:
BMW      11311247150
BMW      11311247952
BMW      11311435969
BMW      11311435970
BMW      11311734020
BMW      11311734381
BMW      11311734392
BMW      11311739243
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-0102 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.