Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-122 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-122 JAPANPARTS

KDK-122 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-122
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-122
KDK-122
644.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

KDK-122

numer części:

KDK-122

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8052553077536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-122 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-122
numery OEM:
NISSAN      13021-AL510
NISSAN      13021AL500
NISSAN      13021AL51A
NISSAN      13021JK20A
NISSAN      13024-AL50A
NISSAN      13024AL520
NISSAN      13028-AL500
NISSAN      13028-AL510
NISSAN      13028-JK00A
NISSAN      13028AC700
NISSAN      13028JK20B
NISSAN      13070-8J12C
NISSAN      13070-8J12D
NISSAN      13070-EY00A
NISSAN      130708J10C
NISSAN      130708J10D
NISSAN      13070JK20A
NISSAN      13085-AL505
NISSAN      13085AL500
NISSAN      13085JK20A
NISSAN      13091-7Y000
NISSAN      13091ZK00A

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-122 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.