Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Iveco TRAKKER I AD340T42 (2007-2012) 420km » KDK-300 japanparts
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad340t42 (2007-2012) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-300 JAPANPARTS

KDK-300 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-300
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-300
KDK-300
289.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-300

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8052553079738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-300 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU JAPANPARTS KDK-300 MAZDA 2 1.3 07-
numery OEM:
MAZDA      ZJ01-11-316
MAZDA      ZJ01-12-201
MAZDA      ZJ01-12-425
MAZDA      ZJ01-12-500A
MAZDA      ZJ01-12-610
MAZDA      ZJ01-12-670
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-300 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.