Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-501 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-501 JAPANPARTS

KDK-501 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-501
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-501
KDK-501
1,229.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-501

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001479843

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-501 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU JAPANPARTS KDK-501 MITSUBISHI PAJERO III 3.2DI-D 00-

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-501 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu KDK-501 producenta JAPANPARTS

MITSUBISHI

1141A035, 1141A045, ME190552, ME190556, ME191029, ME191282, ME203077, ME203085, ME203099, ME203100, ME203833, ME204173, ME204247, ME204369, ME229892

numery OEM:
MITSUBISHI      1141A035
MITSUBISHI      1141A045
MITSUBISHI      ME190552
MITSUBISHI      ME190556
MITSUBISHI      ME191029
MITSUBISHI      ME191282
MITSUBISHI      ME203077
MITSUBISHI      ME203085
MITSUBISHI      ME203099
MITSUBISHI      ME203100
MITSUBISHI      ME203833
MITSUBISHI      ME204173
MITSUBISHI      ME204247
MITSUBISHI      ME204369
MITSUBISHI      ME229892

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-501 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.