Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) (1989.06-1990.07) 38km » VT-321 japanparts
wybrany samochód: 
Subaru Rex Iii 0.5 4wd (kh2) (1989.06-1990.07) 38km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia VT-321 JAPANPARTS

VT-321 Termostat układu chłodzenia JAPANPARTS
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

VT-321

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
Wysokość [mm]122
Średnica [mm]35
Głębokość [mm]40
nr EAN8033001964967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia VT-321 JAPANPARTS

TERMOSTAT JAPANPARTS VT-321
numery OEM:
MAZDA      L32715170
MAZDA      L32715170A
MAZDA      L32815170A
MAZDA      L32815170B
MAZDA      L32915170
MAZDA      L33615170
MAZDA      LFE215170

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia VT-321 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia VT-321 JAPANPARTS:

2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.