Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator Volvo FM II FM 440 (2013-???) 441km » 1091248 jmj
wybrany samochód: 
Volvo Fm Ii Fm 440 (2013-???) 441km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

katalizator seat vw 1091248 JMJ

1091248 katalizator seat vw JMJ
jmj 1091248
katalizator seat vw 1091248
495.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1091248

producent:

JMJ

Indeks: JMJ 1091248
Marka: JMJ
Grupa towarowa TecDoc: Katalizator
Nazwa: KATALIZATOR SEAT VW
Opis: HOMOLOGOWANY - LEON 99- 1.6 16V, TOLEDO II 00- 1.6 16V, BORA 00- 1.4 16V, 1.6 16V, GOLF IV 97- 1.4 16V, 1.6 16V
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 1J0254400CX
Numer dostawcy: 1091248
Parametry:ceramika

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie katalizator seat vw 1091248 JMJ

Katalizator EURO 4 pasuje do: SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4/1.6 10.97-12.10
numery OEM:
SEAT      1J0253023X
SEAT      1J0254400CX
SKODA      1J0253023X
SKODA      1J0254400CX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie katalizator seat vw 1091248 JMJ w samochodach:

Opinie Klientów o katalizator seat vw 1091248 JMJ:

2025-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

JMJ