Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 1241 jmj

FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 JMJ

1241 FILTR CZĄSTEK STAŁYCH JMJ
jmj 1241
FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241
1241
jmj 1241 FILTR CZĄSTEK STAŁYCH
FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 jmj
FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 jmj
1,462.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1241

producent:

JMJ

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 JMJ

Filtr cząstek stałych pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA SUPERB II, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III 1.9D/2.0D 05.03-05.11

FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 producenta JMJ

AUDI

1K0254400PX, 6H0254400PX

VOLKSWAGEN

1K0254400PX, 6H0254400PX

numery OEM:
AUDI      1K0254400PX
AUDI      6H0254400PX
VOLKSWAGEN      1K0254400PX
VOLKSWAGEN      6H0254400PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 JMJ w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR CZĄSTEK STAŁYCH 1241 JMJ:

Piotr, Ząbki
2025-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

JMJ
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.