Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford ESCORT V kabriolet (ALL) 1.8 16V XR3i (1992.02-1995.01) 105km » 10K0001-JPN jpn
wybrany samochód: 
Ford Escort V Kabriolet (all) 1.8 16v Xr3i (1992.02-1995.01) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego daewoo 10K0001-JPN JPN

10K0001-JPN końcówka drążka kierowniczego daewoo JPN
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K0001-JPN

producent:

JPN

NEXIA/ ESPERO 95 -> / LANOS 97 -> ZEWNĘTRZNA LEWA
z gwintem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] : M16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego daewoo 10K0001-JPN JPN

numery OEM:
DAEWOO      26001807
DAEWOO      324039
DAEWOO      7846495
DAEWOO      78464991
DAEWOO      90140007
DAEWOO      92627-5018
DAEWOO      IP26023685
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego daewoo 10K0001-JPN JPN w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.