Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel KADETT E Kombi (T85) 1.4 i (C15, C35, D15, D35) (1990.01-1991.08) 60km » 20H9024-JPN jpn
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.4 I (c15, C35, D15, D35) (1990.01-1991.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 00- TYŁ 20H9024-JPN JPN

20H9024-JPN KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 00- TYŁ JPN
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20H9024-JPN

producent:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 00- TYŁ 20H9024-JPN JPN

numery OEM:
AUDI      8D0698451
AUDI      8D0698451A
AUDI      8D0698451B
FORD      1133447
FORD      1205697
FORD      1207518
FORD      1207519
FORD      1343513
FORD      1345337
FORD      5M212M008AA
FORD      5M2J2M008AA
FORD      YM212M008DA
FORD      YM2J2M008AA
FORD      YM2J2M008BA
VOLKSWAGEN      7M3.698.451
VOLKSWAGEN      7M3.698.451B
VOLKSWAGEN      7M3.698.451C
VOLKSWAGEN      7M3.698.451E
VAG      7M3 698 451
VAG      7M3 698 451B
VAG      7M3 698 451C
VAG      7M3 698 451E
VAG      8D0 698 451A
VAG      8D0 698 451B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. VW SHARAN 00- TYŁ 20H9024-JPN JPN w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.