
Dodatkowe informacje o produkcie zestaw ŁoŻysk koŁa dodge 20L0A19-JPN JPN
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
5171125AB, 5171125AE
K05171125AE, K05171125AF, K68184743AB, K68184743AC, K68184745AA
| CHRYSLER | 5171 125AB | |
| CHRYSLER | 5171 125AE | |
| DODGE | 5171 125AB | |
| DODGE | 5171 125AE | |
| FIAT | K05171125AE | |
| FIAT | K05171125AF | |
| FIAT | K68184743AB | |
| FIAT | K68184743AC | |
| FIAT | K68184745AA |
Zastosowanie zestaw ŁoŻysk koŁa dodge 20L0A19-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.