Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY VW (TYŁ) 20L9012-JPN JPN
AUTO UNION | 1TD 501 611 B | |
AUTO UNION | 1TD501611B | |
AUDI | 1T0 598 611 B | |
AUDI | 1T0598611B | |
VOLKSWAGEN | 1T0 501 611 AC | |
VOLKSWAGEN | 1T0 501 611 AL | |
VOLKSWAGEN | 1T0 598 611 | |
VOLKSWAGEN | 1T0 598 611 B | |
VOLKSWAGEN | 1T0501611AC | |
VOLKSWAGEN | 1T0501611AL | |
VOLKSWAGEN | 1T0598611 | |
VOLKSWAGEN | 1T0598611B | |
VOLKSWAGEN | 3G0 598 611 | |
VOLKSWAGEN | 3G0 598 611 A | |
VOLKSWAGEN | 3G0598611 | |
VOLKSWAGEN | 3G0598611A | |
VOLKSWAGEN | 5QF 598 611 | |
VOLKSWAGEN | 5QF598611 | |
VOLKSWAGEN | 7N0 598 611 | |
VOLKSWAGEN | 7N0598611 | |
VOLKSWAGEN | 8S0 598 611 | |
VOLKSWAGEN | 8S0598611 | |
FAW-VW | L 1TD 501 611 B | |
FAW-VW | L1TD501611B |
Zastosowanie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY VW (TYŁ) 20L9012-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.