Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY VW (TYŁ) 20L9013-JPN JPN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
1K0407621E, 1K0501611, 1K0501611Q
1K0407621D, 1K0407621E, 1K0501611E, 1K0501611G, 1K0598611, 5Q0598611, 5QM598611, 8V0598611, 8V0598611A
AUDI | 1K0 407 621 D | |
AUDI | 1K0 407 621 E | |
AUDI | 1K0 501 611 E | |
AUDI | 1K0 501 611 G | |
AUDI | 1K0 598 611 | |
AUDI | 1K0407621D | |
AUDI | 1K0407621E | |
AUDI | 1K0501611E | |
AUDI | 1K0501611G | |
AUDI | 1K0598611 | |
AUDI | 5Q0 598 611 | |
AUDI | 5Q0598611 | |
AUDI | 5QM 598 611 | |
AUDI | 5QM598611 | |
AUDI | 8V0 598 611 | |
AUDI | 8V0 598 611 A | |
AUDI | 8V0598611 | |
AUDI | 8V0598611A | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 621 E | |
VOLKSWAGEN | 1K0 501 611 | |
VOLKSWAGEN | 1K0 501 611 Q | |
VOLKSWAGEN | 1K0407621E | |
VOLKSWAGEN | 1K0501611 | |
VOLKSWAGEN | 1K0501611Q |
Zastosowanie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY VW (TYŁ) 20L9013-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.