Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Volvo FH16 FH 16/470 (1993-2002) 470km » 20L9020-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volvo Fh16 Fh 16/470 (1993-2002) 470km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY OPEL (TYŁ) 20L9020-JPN JPN

182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20L9020-JPN

producent:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY OPEL (TYŁ) 20L9020-JPN JPN

numery OEM:
OPEL      04 21 000
OPEL      0421000
OPEL      16 04 003
OPEL      16 04 302
OPEL      16 04 306
OPEL      1604003
OPEL      1604302
OPEL      1604306
OPEL      4 21 001
OPEL      421001
OPEL      90510629
OPEL      90540069
OPEL      91 20 128
OPEL      9120128
VAUXHALL      4 21 001
VAUXHALL      421001
VAUXHALL      90510629
VAUXHALL      90540069
VAUXHALL      91 20 128
VAUXHALL      9120128
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY OPEL (TYŁ) 20L9020-JPN JPN w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.