Dodatkowe informacje o produkcie PIASTA VW 20L9048-JPN JPN
FORD | 1 078 709 | |
FORD | 1 101 884 | |
FORD | 1 101 885 | |
FORD | 1 121 342 | |
FORD | 1 122 167 | |
FORD | 7 201 007 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 501 655 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 501 655 A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 501 655 B | |
VOLKSWAGEN | 7M0 501 655 C | |
VOLKSWAGEN | 7M0 501 655 D | |
FORD USA | 95VW1A137AA | |
FORD USA | 95VW1A137AD | |
FORD USA | 95VW1A137BA | |
FORD USA | 95VW1A137BB |
Zastosowanie PIASTA VW 20L9048-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.