Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Iveco EUROTECH MH 260 E 35 Y/P, 260 E 35 Y/PT, 260 E 35 Y/TN (1999-???) 352km » 40U5020-JPN jpn
wybrany samochód: 
Iveco Eurotech Mh 260 E 35 Y/p, 260 E 35 Y/pt, 260 E 35 Y/tn (1999-???) 352km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

40u5020jpn uszczelka pokrywy zaworów 40U5020-JPN JPN

40U5020-JPN 40u5020jpn uszczelka pokrywy zaworów JPN
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

40U5020-JPN

producent:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! MITSUBISHI PAJERO 3.0I,3.5I 24V SOHC 94-
Wymagana ilość : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 40u5020jpn uszczelka pokrywy zaworów 40U5020-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      MD303148
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 40u5020jpn uszczelka pokrywy zaworów 40U5020-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o 40u5020jpn uszczelka pokrywy zaworów 40U5020-JPN JPN:

Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.