Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 50F5002-JPN jpn

FILTR AUTOMAT. SKRZYNI BIEGÓW ZESTAW MITSUBISHI 50F5002-JPN JPN

50F5002-JPN FILTR AUTOMAT. SKRZYNI BIEGÓW ZESTAW MITSUBISHI JPN
66.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

50F5002-JPN

producent:

JPN

MITSUBISHI LANCER 1.6 2003-2013/ OUTLANDER 2.4 2003-2006
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: MD758684
Numer dostawcy: 50F5002-JPN
Kod GTU: Nie dotyczy
MITSUBISHI LANCER 1.6 2003-2013/ OUTLANDER 2.4 2003-2006
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: MD758684
Numer dostawcy: 50F5002-JPN
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMAT. SKRZYNI BIEGÓW ZESTAW MITSUBISHI 50F5002-JPN JPN

FILTR AUTOMAT. SKRZYNI BIEGÓW ZESTAW MITSUBISHI 50F5002-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE FILTR AUTOMAT. SKRZYNI BIEGÓW ZESTAW MITSUBISHI 50F5002-JPN producenta JPN

MITSUBISHI

MD758684

numery OEM:
MITSUBISHI      MD758684
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMAT. SKRZYNI BIEGÓW ZESTAW MITSUBISHI 50F5002-JPN JPN w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.