Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault 19 II (B/C53_) 1.8 (5/353A) (1992.04-1995.12) 90km » 60P1014-JPN jpn
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.8 (5/353a) (1992.04-1995.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

osłona gumowa przegubu wewnętrznego 60P1014-JPN JPN

60P1014-JPN osłona gumowa przegubu wewnętrznego JPN
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

60P1014-JPN

producent:

JPN

NISSAN ALMERA N16 00- 1.5 16V,MITSUBISHI SPACESTAR 98- 1.3 1.6,NISSAN MICRA K12 1.5DCI,TOYOTA COROLLA E11 97-02 1.4 1.6,AVENSIS 97-03 1.6
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 19/75
oś przednia, z obu stron
oprawa skrzyni biegów

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie osłona gumowa przegubu wewnętrznego 60P1014-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      39741-BM525
MITSUBISHI      39741-BM526
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie osłona gumowa przegubu wewnętrznego 60P1014-JPN JPN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.