Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi 100 C2 Avant (435, 436) 2.1 (1977.07-1983.02) 115km » 70E0312-JPN jpn
wybrany samochód: 
Audi 100 C2 Avant (435, 436) 2.1 (1977.07-1983.02) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA KIA 70E0312-JPN JPN

70E0312-JPN CEWKA ZAPŁONOWA KIA JPN
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70E0312-JPN

producent:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! CARNIVAL III 2.7I 06.04 ->/ MAGENTIS II 2.7I 05.10 ->/ MAGENTIS III 2.7I 08.05 ->
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 273013E400
Numer dostawcy: 70E0312-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA KIA 70E0312-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      27301-3E400
KIA      27301-3E400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA KIA 70E0312-JPN JPN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.