Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 70H0023-JPN jpn

linka hamulca ręcznego chevrolet 70H0023-JPN JPN

70H0023-JPN linka hamulca ręcznego chevrolet JPN
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70H0023-JPN

producent:

JPN

LACETTI 1.4I/ 1.6I/ 1.8I 04 -> LEWA - 96549800
hamulce tarczowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego chevrolet 70H0023-JPN JPN

numery OEM:
CHEVROLET      96418134
CHEVROLET      96435117
CHEVROLET      96549800
DAEWOO      96418134
DAEWOO      96435117
DAEWOO      96549800
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego chevrolet 70H0023-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego chevrolet 70H0023-JPN JPN:

2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.