Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Nissan PICK UP (D21) 2.7 D 4WD (1987.08-1998.02) 99km » 70H0568-JPN jpn
wybrany samochód: 
Nissan Pick Up (d21) 2.7 D 4wd (1987.08-1998.02) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCOWA HYUNDAI 70H0568-JPN JPN

70H0568-JPN LINKA HAMULCOWA HYUNDAI JPN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70H0568-JPN

producent:

JPN

HYUNDAI I30 1.4I/1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 07.05 ->/CEED I/II TYLNA PRAWA
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 597702H300
Numer dostawcy: 70H0568-JPN
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCOWA HYUNDAI 70H0568-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      59770-1H300
HYUNDAI      59770-1H400
HYUNDAI      597702H300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCOWA HYUNDAI 70H0568-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o LINKA HAMULCOWA HYUNDAI 70H0568-JPN JPN:

Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.