Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volvo S60 II (134) D4 AWD (2015.03-2018.05) 190km » 70H0311-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volvo S60 Ii (134) D4 Awd (2015.03-2018.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca kia 70H0311-JPN JPN

70H0311-JPN linka hamulca kia JPN
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70H0311-JPN

producent:

JPN

CARNIVAL II 03.12-> TYLNA LEWA
z tyłu z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca kia 70H0311-JPN JPN

numery OEM:
KIA      0K58A-44-420
KIA      OK58A-44-420
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca kia 70H0311-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca kia 70H0311-JPN JPN:

Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.