Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 75E9160-JPN jpn

ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA AUDI, VW 75E9160-JPN JPN

75E9160-JPN ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA AUDI, VW JPN
381.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

75E9160-JPN

dostawca:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA AUDI, VW 75E9160-JPN JPN

ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA AUDI, VW 75E9160-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA AUDI, VW 75E9160-JPN producenta JPN

VOLKSWAGEN

4E0145950C, 4E0145950D, 4E0145950F, 4E0145950G, 4E0145950H, 4E0145950J

AUDI

4E0145950C, 4E0145950D, 4E0145950F, 4E0145950G, 4E0145950H, 4E0145950J

numery OEM:
AUDI      4E0 145 950 C
AUDI      4E0 145 950 D
AUDI      4E0 145 950 F
AUDI      4E0 145 950 G
AUDI      4E0 145 950 H
AUDI      4E0 145 950 J
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 C
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 D
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 F
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 G
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 H
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 J
VAG      4E0 145 950 C
VAG      4E0 145 950 D
VAG      4E0 145 950 F
VAG      4E0 145 950 G
VAG      4E0 145 950 H
VAG      4E0 145 950 J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA AUDI, VW 75E9160-JPN JPN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.